ADAM CHMIELEWSKI – Konsultant, trener i praktyk biznesu.
Certyfikowany Project Manager PMP®, PRINCE2®,MoR® Approved Trainer, MSP®, MoP®, AgilePM, PRINCE2® Agile Practitioner, ITIL® Accredited Trainer.
Ponad 10 000 godzin szkoleń i doradztwa.
Zajmuje się rozwijaniem i wdrażaniem najlepszych praktyk w obszarze umiejętności zarządzania Projektami, programami, portfolio oraz zespołami projektowymi.
Realizując prace, ma na celu przekazanie uczestnikom praktycznych umiejętności, wiedzy i kompetencji koniecznych do efektywnego realizowania projektów.
Trener, coach i konsultant w zakresie umiejętności przywódczych i kierowniczych: przywództwo transformacyjne, kierowanie zespołami, skuteczna komunikacja, coaching menedżerski, motywowanie pracowników, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, zarządzanie kulturą organizacyjną. Absolwent programu MBA Strathclyde University i Podyplomowych Studiów Zarządzania Kadrami.
Zrealizował szkolenia, programy coachingowe i projekty doradcze m.in. dla BMW GB, Eaton Truck Components, Federal Mogul-Bimet, Fiat Auto Poland, Flextronics International, FM Logistic, Grupa LOTOS, Heineken, Janssen Cilag, Kamis, Kimberly-Clark, Lisner, Lloyd’s Register, Matsushita, Bank Millennium, Mondi Świecie, Nestle, Nordea Bank, Philips, PKN Orlen, PLL LOT, Poczta Polska, Polpharma, Polska Presse, Roche Polska, Unilever, Wavin Matalplast, Wrigley.
Prowadzi zajęcia na Studiach Menedżerskich Executive MBA organizowanych przez GFKM we współpracy z RSM Erasmus University i Aix-Marseille Graduate School of Management, Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami oraz warsztatach dla Wyższej Kadry Kierowniczej. Występuje na krajowych i zagranicznych konferencjach dotyczących rozwoju przywództwa.
Anna Urbańska - Master Trener Structogramu, metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami. Wiedzę zdobywam u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuję z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank. Od 1998 roku zarządzam Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jestem wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jestem jednym z nielicznych na świecie neurocaochów. Jestem absolwentką 5-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach. Zarządzam niepubliczną szkołą policealną i liceum. Jestem również autorką książki „Otrzep kolana i biegnij„. Moją pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez moje programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 10 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.
Bożena Ciechanowska
Trener / Coach/ Psychoterapeuta
Wykształcenie: mgr Pedagogiki. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu, kurs
Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej oraz Psychoterapii Systemowej (w
trakcie procesu certyfikacji).
Doświadczenie zawodowe: Ma wyjątkową przyjemność łączenia życiowej
pasji z pracą zawodową.
Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji społecznych i biznesowych. Umiejętnie łączy w szkoleniach wiedzę z zakresu zarządzania i psychologii.
Współpracuję jako trener z korporacjami, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami.
Tworzy i prowadzi autorskie projekty doskonalące umiejętności liderskie, trenerskie i coachingowe. Dotyczą one kluczowych umiejętności tj. skuteczne komunikowanie się, zarządzanie sobą i ludźmi, budowanie zespołów, motywowanie, negocjowanie itd.
W pracy trenera wykorzystuję aktywizujące i innowacyjne metody prowadzenia szkoleń, wierząc w skuteczność praktycznego zastosowania zdobywanej wiedzy i umiejętności.
Prowadzi indywidualną praktyk terapeutyczną w nurcie systemowym. Pracuje też na narzędziach terapii poznawczo-behawioralnej. Aktualnie w trakcie procesu certyfikacji.
Doświadczenie trenerskie i terapeutyczne wykorzystuje w pracy indywidualnej z klientem w ramach coachingu życiowego (live coaching) oraz coachingu menedżerskiego (executive coaching).
Specjalizacja: Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu przywództwa, zarządzania zasobami ludzkimi, budowania zespołów oraz umiejętności menedżerskich. W szczególny sposób jest jej po drodze z warsztatami kompetencyjnymi adresowanymi do liderów i przywódców. Wierzy, że przywództwo to sztuka, oparta na ważnej zasadzie, iż: „Każdy jest potencjalnym Asem, nie daj się zwieść pozorom” (K.Blanchard).
Największe sukcesy:
Największym sukcesem jako trenera, coacha i psychoterapeuty, jest dla nie niezmiennie
towarzyszenie ludziom w zmianie perspektywy spostrzegania siebie i otaczającej rzeczywistości, nabywaniu nowych kompetencji, podejmowaniu wyzwań i osiąganiu wyznaczonych celów.
Od 16 lat jestem związana z branżą marketingu, w tym czasie założyłam własną agencję reklamową - MSU Publishing. Wiele czynników zadecydowało o miejscu, w którym jestem - jednym z nich jest edukacja. Jestem dyrektorem marketingu, choć kształciłam się jako językoznawca i psycholog zachowań konsumenckich. Tę wiedzę do dziś wykorzystuję we współpracy z międzynarodowymi markami. Polska, Europa, kraje arabskie, Afryka - z dumą patrzę na zrealizowane przez nas globalne kampanie reklamowe. Dziś sama jestem wykładowcą i z radością dzielę się swoim doświadczeniem ze studentami, dostrzegając w nich pasję. Prowadzę zajęcia z zakresu copywritingu, psychologii w marketingu oraz organizacji sprzedaży reklamy. Jako praktyk biznesu chcę przekazać, że stała chęć rozwoju i wykształcenie mają nieustanny wpływ na moje życie i otoczenie.
Konsultant, trener, coach sprzedaży i zarządzania. Wiceprezes ds. Sprzedaży w firmie PrimLean Sp. z o.o. Trener, wdrożeniowiec w projekcie System Edukacji Menedżerskiej ZEBRA. Certyfikowany konsultant w zakresie zastosowania badań osobowości JTI. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości.
Prowadzę warsztaty i indywidualne programy rozwojowe m.in. z kreatywnego myślenia, przełamywania barier, zarządzania własną energią i czasem, samo motywacji, rozwiązywania problemów, rozwoju umiejętności współpracy w zespole, rozwoju umiejętności porozumiewania się i przywództwa.
Opracowuję i realizuję projekty szkoleniowe z zakresu: zarządzania zespołem, budowania zespołu – z wykorzystaniem narządzi JTI, komunikacji interpersonalnej, przepływu informacji w firmie, asertywności, zarządzania zmianą w organizacji, zarządzania konfliktem, budowania autorytetu, motywacji w zespole, stawiania celów, delegowania, coachingu jako narzędzia menedżera, efektywnego prowadzenia zebrań, rozwoju kariery, autoprezentacji, przywództwa.
W obszarze sprzedaży: zarządzania sprzedażą, obsługi klienta, budowania relacji z klientem, wywierania wpływu, negocjacji, kreatywnego i strategicznego myślenia w handlowaniu, prowadzenia rozmów telefonicznych, budowania i prezentacji oferty, zamykania sprzedaży, pozyskiwania poleceń, prospectingu, optymalizacji procesu sprzedaży, rozwoju osobowości w zawodzie sprzedawcy.
Szczególnie w swojej pracy zawodowej koncentruję się na podnoszeniu efektywności i wydajności działów sprzedaży. Wykorzystuję w pracy burzę mózgów, ćwiczenia indywidualne i grupowe, analizę problemów, symulacje, studium przypadku, gry, nagrania audio-video, odsłuchy, samoocenę, informację zwrotną, super wizje, tele-coaching, coaching.
Koncentruję się na zbudowaniu prawidłowej postawy, motywacji, rozwijaniu kompetencji i umiejętności, które są koniczne do osiągnięcia sukcesu w życiu zawodowym i osobistym.
Krystyna jako konsultant ds. zarządzania rozpoczęła współpracę z GFKM w 1998 roku. W czasie swojej pracy wychowała kilku trenerów próbujących dzisiaj działać samodzielnie. Wcześniej pracowała w Olsztyńskiej Wyższej Szkole Zarządzania początkowo jako wykładowca-konsultant, a w latach 1997-2000 jako pełnomocnik Rektora ds. Rozwoju i Promocji. Na tym stanowisku zajmowała się przede wszystkim budowaniem marki uczelni. W roku 2002, jako dyrektor zarządzający w TP Sircom sp. z o.o., zajmowała się budowaniem pożądanego wizerunku firmy oraz wprowadzaniem nowych produktów na rynek. Po skończeniu studiów ekonomicznych na Politechnice Szczecińskiej, ukończyła m.in. trzyletni cykl seminarium z zakresu zarządzania, marketingu oraz technik szkoleniowych w Delta College w Middelburgu w Holandii oraz szkolenia instruktażowe z zakresu wykorzystania symulacyjnych gier decyzyjnych organizowane przez Duński Instytut Techniczny. Uzyskała Marketplace Trainer Certificate.
Krystyna brała udział w licznych projektach szkoleniowych m.in. dla firm: Sprint – Olsztyn, Corab sp. z o.o. w Olsztynie, Optimus CSO w Olsztynie, Energopol - Trade Północ sp. z o.o. w Olsztynie, w Olsztynie, Heximp w Olsztynie, Powszechny Bank Kredytowy w Olsztynie, Metalzbyt w Olsztynie, PZU Życie, PAK Serwis sp. z o.o. w Koninie, Dyrekcja Poczty Polskiej w Lublinie, LPM Ltd. Sp. z o.o. w Tuchom, Centrum Edukacji „Orlen” w Płocku, Warta S.A. w W-wie, Energomontaż S.A. w Warszawie, Mebelplast S.A. w Olsztynie, Sprint sp. z o.o. w Olsztynie, Cefarm w Olsztynie, PERN w Płocku, Bimet S.A. w Gdańsku, Stocznia Remontowa w Gdańsku, Rafineria S.A. w Gdańsku, Polskie Linie Lotnicze LOT w Warszawie, PKP Cargo sp. o.o. w W-wie, Budimex S.A. w Olsztynie, KPPD S.A. w Szczecinku, Commercial Union, Polskie Linie Lotnicze LOT, Braas Polska w Opolu, Grupa Lotos w Gdańsku, Zakład Gazowniczy w Kaliszu, Generali w Warszawie, Bud Gaz w Warszawie, Mazowieckiej Spółce Gazowniczej, Dyrekcji Państwowych Lasów w Olsztynie, Energa S.A. w Koszalinie, Pliva w Warszawie, Monier sp. z o.o. w Warszawie, Hydrobudowa S.A. w Gdańsku, Bis Multiserwis sp. z o.o. w Krapkowicach, Generali S.A. w Warszawie, Young Digital Planet w Gdańsku, BGŻ, BPH, Stora Enso, Bumar sp. z o.o., Swedwood S.A., Brebank S.A., Pfleiderer S.A., Energa – Obrót S.A w Gdańsku, International Paper Polska, Cenzin sp. z o.o. w W-wie, Polimex Mostostal w W-wie Lafarge sp. z o.o., Flextronics sp. w Tczewie, ProCam Sp. z o.o.
Lucjan Śledź specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania strategicznego i finansowego oraz oceny finansowej projektów inwestycyjnych. Ukończył Uniwersytet Gdański. W roku 1994 rozpoczął współpracę z GFKM jako konsultant, a w roku 1999 objął stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju.
Unikalny styl prezentacji oraz praktyczne podejście do pracy z uczestnikami szkoleń stawiają go w pozycji jednego z czołowych konsultantów finansowych GFKM.
W swej praktyce konsultanta Lucjan przeprowadził liczne programy szkoleniowe dla wielu firm, m.in. Alstom Power, Bridgestone, Delphi Mechatronic Systems, Dyrekcja Eksploatacji Cystern, Energa, Federal-Mogul Bimet, Mondi Świecie, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Grupa LOTOS, Grupa Żywiec, Hortex Holding, Intercell, International Paper-Kwidzyn, K.P.B. UNI-BUD, Kimberly-Clark, Koszalińskie Zakłady Piwowarskie BROK, LU Polska, Mazowiecka Spółka Gazownictwa. Nordea Bank Polska, PERN, Philip Morris Polska, Philips Consumer Electronics Industries Poland, Philips Matsushita Battery Poland, PKN Orlen, Poczta Polska, Polimex-Mostostal, Polkomtel, PZF Cefarm, Stocznia Remontowa GRYFIA, Vector, Związek Pracodawców Elektrociepłowni.
Jest także wykładowcą na Profesjonalnym Studium Finansów, Podyplomowych Studiach Zarządzania Projektami dla Menedżerów oraz podyplomowych studiach Master or Business Administration, prowadzonych przez GFKM we współpracy z Erasmus University Rotterdam School of Management.
Mariusz Kardaś jest trenerem i konsultantem z ponad 15 letnim doświadczeniem. Twórca autorskiego podejścia do zarządzania projektami – połączenie tradycyjnych narzędzi z filozofią i metodami zwinnymi (Agile). Usprawnia oraz wdraża Systemy Zarządzania Projektami w firmach. Prowadzi warsztaty szkoleniowe oraz cykle szkoleń z zakresu zarządzania projektami, które są „szyte na miarę” klienta.
Współpracował z ponad 100 przedsiębiorstwami w Polsce. Ma także doświadczenie prowadzenia warsztatów szkoleniowych w Szwajcarii (centrala firmy Roche, Bazylea), Rosji (MBA) i Rumunii (Podyplomowe Studia Zarządzania Badaniami Klinicznymi).
Zrealizował szkolenia i projekty doradcze m. in. dla Intel Technology Poland, Roche Polska, Kross, Remontowa Shipbuilding, Cadbury, Bioton, Glaxo SmithKline, Etos – Diverse, Scott Wilson, Zakłady Azotowe Puławy, Lotos Oil, Polpharma, Dr Oetker, Ikea Industry, Farm Frites, Mondi Świecie, PKN Orlen, Young Digital Planet, Pearson Longman, City Interactive, Gemalto.
Wcześniej pracował w branżach badań rynkowych i FMCG oraz zarządzał przez 5 lat polskim oddziałem duńskiej spółki HJ Hansen Genvindingsindustri A/S, działającej w branży recyclingu.
Odbył studia podyplomowe w Kopenhadze w ramach stypendium biznesowego Duńskiej Agencji Rozwoju Przemysłu i Handlu. Uzyskał tytuł MBA (dyplom University of Strathclyde, Glasgow i GFKM).
Jest Dyrektorem Merytorycznym Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami, realizowanych przez Akademię Leona Koźmińskiego (Warszawa) oraz GFKM. Ponadto jest wykładowcą na Studiach Menedżerskich Executive MBA prowadzonych przez GFKM (w Gdańsku, w Warszawie dla Business Centre Club).
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończone podyplomowe studia na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, WSB w Poznaniu, Akademia Trenera WSG w Bydgoszczy. Dyplom Ministra Skarbu Państwa dla kandydatów Członków Rad Nadzorczych Spółek Skarbu Państwa. Przez pięć lat wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu na takich kierunkach jak: Zarządzanie sprzedażą w praktyce, Handel Zagraniczny, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie Jakością. Doświadczony praktyk w zakresie tworzenia i realizacji strategii marketingowych, współpracy z mediami, kontaktach z VIP. Specjalizuje się w doradztwie, szkoleniach z zakresu marketingu, public relations, kształtowania wizerunku, zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Wykorzystuje autorskie programy szkoleniowe, które pozwalają nabyć umiejętności niezbędne w kontaktach biznesowych.
MICHAŁ BRYNDEL – Doświadczony trener i konsultant standardów zarządzania projektami, portfelem, ryzykiem i zmianą (PRINCE2®, MSP®, MoP®, MoR® Practitioner, certyfikaty P3O® i ChangeManagement). Konsultant zarządzania portfelowego.
Przeszkolił ponad 1300 osób; ponad 8000 godzin szkoleń.
Akredytowany trener metodyki zarządzania projektami PRINCE2®, zarządzania ryzykiem MoR®, programami MSP®, zarządzania portfelem MoP® Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu TROP.
Prowadzi zajęcia w sposób bardzo aktywny wykorzystując cykl Kolba, wizualizacje, symulacje. Uczy poprzez dyskusje, analizy, stawianie pytań i poszukiwanie odpowiedzi pytań, wspólne rozwiązanie problemu.
Doświadczony kierownik projektów i programów. Konsultant i wdrożeniowiec zmian, projektów i programów w organizacjach. Prowadził, nadzorował bądź doradzał w projektach w sektorze publicznym (PARP, National Health Service in Scotland), akademickim (The Robert Gordon University, Cranfield University), w organizacjach pozarządowych jak i od strony komercyjnej (Polimex – Mostostal S.A., PEKAES S.A., Sysco Management Consulatnts, NHS Scotland, DGA S.A. CompuGroup Medical) zarówno w Polsce jak i Wielkiej Brytanii.
Wybrani Klienci: Tauron Polska Energia, Energa S.A., Polimex – Mostostal, Cemex Polska, Poczta Polska, ING Bank Ślaski, Bank Gospodarstwa Krajowego, PZU S.A., Strabag Polska.
Zastępca Dyrektora Handlowego TUV NORD Polska, odpowiedzialny za pion sprzedaży szkoleń. TÜV NORD Cert QMS Auditor. Praktyk w zakresie rozwiązań strategicznych, systemowych, managerskich, interpersonalnych i negocjacyjnych, w sposób przejrzysty ujmujący zarządzanie. Absolwent bydgoskiej AB (obecnie Uniwersytet im. Kazimierza Wielkiego). W TÜV NORD Polska nieprzerwanie od 2002 roku.
Absolwent „Management Development Program” opartego o Harvard Business Publishing wg Harvard Business School oraz kilkudziesięciu szkoleń biznesowych.
Trener szkoleń biznesowych i systemowych, kierujący się w pracy myślą „Konformizm jest wrogiem rozwoju” .Autor i moderator ponad 60 programów szkoleniowych z zakresu zarządzania strategicznego i operacyjnego, motywowania i delegowania zadań, efektywnej komunikacji czy negocjacji sprzedażowych i personalnych. Moderator cyklicznych Spotkań Prezesów organizowanych przez TUV NORD Polska. Jego artykuły z zakresu problematyki zarządzania publikowały m.in. kwartalnik „Qjakości”, „Gazeta Wyborcza” oraz „Global Economy”.
Pasjonuje go muzyka heavy-metalowa, jazzowa, historia średniowiecza oraz kultura włoska. Lubi chwycić za „wiosło” czyli gitarę, dobrą książkę (najlepiej taką, która zmusza do myślenia), a nade wszystko uwielbia dorastać na nowo wraz ze swoim synem.
Peter ukończył studia MBA in Sport Management w Real Madrid Graduate School, Universidad Europea de Madrid w Hiszpanii oraz studia Executive MBA organizowane przez GFKM i Uniwersytet Gdański, przy współpracy z Rotterdam School of Management, Holandia. Uzyskał tytuł Magistra na Uniwersytecie Nauk Humanistyznych i Społecznych SWPS oraz ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing. Peter ma bogate ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte podczas pracy w międzynarodowych korporacjach oraz w prowadzeniu inicjatyw związanych z przedsiębiorczością w Polsce i zagranicą. Peter prowadzi przedsiębiorstwo społeczne Cinco Colores w sektorze 'sport dla rozwoju' wspierając poprzez sport osoby wykluczone społecznie. Pracuje na Uniwersytecie Nauk Humanistyznych i Społecznych SWPS w Warszawie nad doktoratem z psychologii społecznej. Jest obywatelem polskim i mówi po polsku, angielsku, rosyjsku i hiszpańsku.
Radosław Zając – w ProjektEvo konsultant, trener. PRINCE2® Approved Trainer. Absolwent MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Zajmuje się analizą biznesową, prowadzeniem projektów oraz rozwijaniem i wdrażaniem zarządzania wiedzą.
Zarządzał jako Kierownik Projektu oraz uczestniczył w projektach wdrożeniowych IT dużej skali. Dysponuje unikalnym doświadczeniem wynikającym z nadzorowania ze strony biznesu pełnego cyklu wdrażania, utrzymywania i zamykania aplikacji dla kilkunastu tysięcy użytkowników.
Prowadził szkolenia z zakresu systemów informatycznych i zarządzania projektami. Przez ponad 8 lat zarządzał zespołem trenerów wewnętrznych w jednej z największych polskich firm ubezpieczeniowych.
Od 2001 roku łączy pracę w biznesie z prowadzeniem zajęć na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, specjalizacja prognozowanie. Pasjonat i praktyk zagadnień komunikacji w biznesie i zarządzania wiedzą.
Realizując zadania analityczne i szkoleniowe kieruje się kryterium wartości dla klienta oraz skupia na łączeniu przykładów praktycznych z metodykami i teorią.
dr Remigiusz Koc – psycholog społeczny, wykładowca akademicki, konsultant biznesu. Przedsiębiorca - właściciel Agencji Analiz i Doradztwa Personalnego „Psychological Solutions Group”. Autor innowacyjnych rozwiązań w zakresie diagnozy kadry pracowniczej (m.in. E-spectrum PSG). Współtwórca nowatorskich metod i programów szkoleniowych (m.in. metoda gier diagnostyczno-symulacyjnych związanych z teorią M. Savickasa), wdrożonych z sukcesem w wielu instytucjach na terenie całego kraju. Prowadzi i koordynuje projekty badawcze dla firm prywatnych i instytucji publicznych. Członek zespołu badawczego realizującego badania neuro w ramach Pracowni Neuropsychologii i Użyteczności WSG w Bydgoszczy. W swojej pracy trenerskiej i doradczej dąży do twórczego wykorzystania rzetelnie potwierdzonej wiedzy psychologicznej w celu poprawy działania organizacji i rozwoju osób w nich pracujących.
Z wykształcenia psycholog, posiada 15 letnie doświadczenie biznesowe w branży finansowej i informatycznej, w tym 10 lat na stanowiskach menadżerskich była odpowiedzialna za kreowanie polityki personalnej i wdrażanie narzędzi i procesów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Zna i rozumie funkcjonowanie dużych struktur organizacyjnych (min. uczestniczyła w procesie rozwoju instytucji finansowej z 300-osobowej do ponad tysięcznej). W pracy zawsze stara się łączyć perspektywę pracodawcy z perspektywą pracowników. Zwolenniczka systemowego podejścia. Interesują ją szczególnie zagadnienia autentycznego przywództwa i zarządzania zmianą. Pomaga organizacjom przejść przez proces zmian i reorganizacji pracując ściśle z kadrą zarządzającą i kierowniczą.
Tomasz Owczarek jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku psychologia.
Ukończył podyplomowe studium terapii poznawczo-behawioralnej. Jest certyfikowanym coachem International Coaching Community.
Prowadzi treningi dla kadry kierowniczej, warsztaty z zakresu obsługi klienta i sprzedaży, duże projekty integracyjne dla firm. Szczególnie zainteresowany jest budowaniem i funkcjonowaniem zespołów osiągających ponadprzeciętne wyniki (w sporcie i biznesie). Zajmuje się rozwijaniem osobistej skuteczności menedżerów, sportowców. Również z wykorzystaniem technik treningu mentalnego i elementów praktycznej psychologii poznawczo-behawioralnej.
Przeprowadził programy szkoleniowe m.in. dla firm: Bank BPH PBK, Nordea Bank Polska, Telekomunikacja Polska, AstraZeneca Poska, Futura Leasing, Prime Car Management, Brok, Ekol-Unicon, Grupa LOTOS, Stabilator, Prokom Software, Postdata, Lotos Paliwa, Grupa Żywiec, Atena Usługi Informatyczne i Finansowe, Gino Rossi, Etos, Bimet, Stora Enso Polska.
Tomasz jest wykładowcą na podyplomowych studiach MBA, prowadzonych przez GFKM (w Gdańsku, w Warszawie dla Business Centre Club).
Podaj swój adres e-mail, aby zapisać się do naszego newslettera.