Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń, Szkoła Biznesu Wyższej Szkoły Gospodarki
w Bydgoszczy zaprasza na WEBINAR
„CUSTOMER EXPERIENCE – CZY RZECZYWIŚCIE DOŚWIADCZENIA KLIENTA MOGĄ BYĆ CZYNNIKIEM SUKCESU FIRMY?”
TERMIN: 29 październik 2020, godz. 11.00 – 13:00
CENA: 50 zł brutto/os.
Bądź z nami a dowiesz się
Czym jest Customer Experience?
Filary CX
Trend z zachodu czy skuteczna metoda osiągania dobrych wyników?
Celem spotkania jest podwyższenie świadomości i wiedzy na temat roli doświadczeń klienta w procesie sprzedaży czy jego obsługi jako istotnego czynniku sukcesu.
Trener: dr Anita Kubanek
Absolwentka Wydziału Administracji Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Doktor nauk prawnych. Specjalizuje się głównie w: prawie gospodarczym, prawie cywilnym oraz prawie karnym skarbowym. Przez blisko 10 lat związana z branżą zbrojeniową. Uczestniczyła w budowaniu Strategii Polskiego Holdingu Obronnego i Polskiej Grupy Zbrojeniowej. Posiada doświadczenie praktyczne i szkoleniowe w obszarach: PR, HR, marketing oraz organizacja i zarządzanie.
Bud. C, pok. C005
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
tel. +48 52 567 00 14
e-mail: mba@byd.pl
Podaj swój adres e-mail, aby zapisać się do naszego newslettera.