LinkedIn - budowanie profesjonalnej komunikacji oraz nawiązywanie wartościowych kontaktów
Program:
1. LinkedIn:
LinkedIn - jak wygląda obecnie? Użytkownicy w Polsce i na świecie.
Przewidywania i trendy.
Fakty i mity o LinkedIn
Algorytm LinkedIn - jak działa?
Profil prywatny a profil firmowy
Autoprezentacja na LinkedIn - na czym polega?
Elementy profilu osobistego, na które trzeba zwrócić uwagę
2. Strona firmowa – Company Page:
Strategia obecności na LinkedIn - co chcesz osiągnąć?
Określenie celów komunikacji
Kto jest odbiorcą Twoich treści? Ustalenie persony.
Elementy strony firmowej, na które trzeba zwrócić uwagę
Jak zdobywać nowych obserwujących stronę firmową
Jak tworzyć angażujące treści na stronie firmowej.
Jakiego rodzaju treści najlepiej będą budowały naszą markę?
Jak wykorzystać LinkedIn w celach rekrutacyjnych/pozyskiwania nowych kontaktów?
Budowanie relacji na LI
Jak wykorzystać Slideshare?
3. Profil osobisty oraz Company Page:
Jak zaangażować pracowników w promocję Company Page?
Jak budować markę eksperta na LinkedIn
Jak tworzyć angażujące treści na LinkedIn?
Jak wspierać działania firmy z poziomu profilu osobistego?
Dobre i złe praktyki na LinkedIn
Zarządzanie sytuacją kryzysową na LinkedIn
Case study – jak to robią najlepsi?
Metody prowadzenia zajęć:
Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Cena: 690 zł
Zapisz się na - LinkedIn - budowanie profesjonalnej komunikacji oraz nawiązywanie wartościowych kontaktów
Bud. C, pok. C005
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
tel. +48 52 567 00 14
e-mail: mba@byd.pl
Podaj swój adres e-mail, aby zapisać się do naszego newslettera.