Program:
1. Kim jest użytkownik Twittera w Polsce?
2. Kiedy Twitter najlepiej się sprawdza?
3. Tworzenie profesjonalnego profilu na Twitterze.
4. Wykorzystanie narzędzi Twittera – trendy, listy, hashtagi, momenty.
5. Video, grafika, tweet, retweet – co jest najlepsze dla Twojej firmy?
6. Zasady skutecznej komunikacji na Twitterze.
7. Tworzenie strategii budowania marki na Twitterze.
8. Kiedy najlepiej publikować na Twitterze?
9. Przygotowanie kalendarza publikacji.
10. Aplikacje i narzędzia wspomagające działania na Twitterze.
11. Twitter Moments – jak Twoja marka może pokazać się na Twitterze?
12. Podstawowe funkcje Moments i ich wykorzystanie.
13. Jak tworzyć Momenty?
14. Periscope – live streaming.
15. Na co warto zwrócić uwagę na Periscope?
16. Jak ciekawie wykorzystać live streaming do budowania marki?
17. Case study – jak to robią najlepsi?
Cele:
Celem kursu jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności dotyczących działań na Twitterze.
Metody prowadzenia zajęć:
Pierwsze spotkanie na żywo z trenerem – poznanie się uczestników i trenera, ustalenie zasad pracy, omówienie potrzeb szkoleniowych, przedstawienie formy działań, cześć teoretyczna i praktyczna zajęć
Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online wykłady – związane z zaplanowanym zakresem merytorycznym szkolenia.
Udostępnione na platformie www.onte.wsg.byd.pl online ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestników lub w mniejszych grupach zadaniowych.
Udostępnione pliki zawierają materiały szkoleniowe, prezentacje, filmiki i inne, pełniące role zasobów uzupełniających pozyskaną w trakcie szkolenia wiedzę.
Drugie spotkanie na żywo z trenerem poprzez jedną z aplikacji: Teams, Zoom lub Skype – odpowiedzi na pytania, wyjaśnianie poznanych zagadnień, wprowadzanie nowych treści, ćwiczenia w podgrupach, studium przypadków itp.
mini-wykłady, dyskusja, praca w grupach, praca indywidualna, feedback, analiza, wyciąganie wniosków, samoocena
Świadectwo kwalifikacyjne:
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie wystawiane przez Centrum Szkoleń i Certyfikacji przy Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy.
Cena: 750 zł
Zapisz się na - Twitter
Bud. C, pok. C005
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
tel. +48 52 567 00 14
e-mail: mba@byd.pl
Podaj swój adres e-mail, aby zapisać się do naszego newslettera.